Run, Forrest, Run!

Hejsan everybody. Har just kommit ut fån en ovanligt intensiv löprunda. Är väldigt stolt över mig själv och har dessutom bestämt mig för att bara dricka vatten till på fredag.
Menmen, tina kom igår kväll och vi for ut och sprang. sen såg vi en film, den var typ som epic movie men med dansfilmer. den hade ganska mycket dålig humor menmen.
idag for jag, tina och robin till boliden och skulle köpa glass men det blev typ godis istället ;) sedan råkade robin låsa in sin moppenyckel i sitsen så efter typ en och en halv timme kom tinas pappa och robins pappa. de fick till slut upp den och vi for hem. men då hade vi typ varit borta i tre timmar. sen for tina hem och jag har typ chillat sen dess ;)
men nu ska jag sova eller nåt, hejdå!

btw, matilda, designen blev jättefiin! =D

/evve

Bara 4 dagar kvar...!

Kommentarer
Postat av: En modells & statist liv

Fin blogg du har :) ! Ska vi lägga till varandra på bloglovin? :)



Du får gärna rösta en 5:a på länken för min blogg.. ---> http://bloggbetyg.se/en-modells-liv/ Jätte snällt om du gör de. Lovar att jag ställer upp för dig med! <3

2010-05-04 @ 15:26:19
URL: http://modellinglove.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0