Friday night

Gårdagens kväll var sjukt rolig! Först så kom Emma till mig, och sen Tina. Vi gick då ner till efs och såg en musikal som bl.a. mina småbröder var med i. Efter en stund så kom även Vickis dit ner. Musikalen var rätt bra, de var jätteduktiga på att sjunga. Sedan fikade vi lite och stack sedan till Vickis. Emma, Tina och Vickis körde sina moppar. Min är ju sönder. :( Men jag åkte med Vickis. Vi var hos Vickis ett tag, typ längre än väntat men sen for vi till Tina. Vi hade varit hos Tina en liten stund innan Albin kom, då gick vi ut och började grilla marschmallows = gott! Sen hade vi just börjat spela kubb (jag, abbe och emma mot tina & vickis) då Robin kom. Han var i samma lag som Tina och Vickis.
Jag minns inte riktigt vem som vann men jag tror att vi förlorade... Haha, menmen sen så grillade vi och var typ allmänt flumm. Sen så körde vi kubbturnering. Vi hade tre lag, jag & Vickis, Albin & Emma och Robin & Tina. Albin och Emma vann först över Robin & Tina. Sedan vann de även över jag och Vickis. Till slut så vann jag och Vickis över Robin & Tina. Efter ett tag så for Robin hem och sen så skulle Albin också fara. Men då funkade inte sexhjulingen som Albin kom dit med så då skulle Vickis köra hem han. Men då så for vi alla till Granå för att titta på "spökkvinnan" (se min blogg). Vi stannade i Sandfors för att vänta in alla. Och då kom även Robin, han hade sett när vi hade kört förbi. Albin for hem istället men vi andra fortsatte till Granå. Spooky... Men sen så hade de målat den rosa... suck!
Efter det så vände vi hem till Tina igen. Men det var bara jag, hon och Emma som for dit. De andra stack hem. Vi lade oss typ och snackade innan vi somnade.

Imorse vaknade vi vid elva och chillade tills jag åkte hem med Emma vid kvart över ett. Sen såg jag först en film: "Transformers", som är väldigt bra!! Sedan följde jag med resten av familjen till Kågströms, där vi åt. Sedan körde jag lite wii med Albin, jättekul. Sedan åkte jag hem med pappa när han skulle på jobbet och nu gör jag typ ingenting. Ska strax se "Kick-Ass", har sett halva och den verkar skitbra! =D
Menmen, hejdå!

Blir en bildbomb från igår också! =D

                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0