TURKIET

Nu sitter jag och Matilad i datasalen för att fin slipa en svenska uppgift. Som skulle varit klar för ett bra tag sedan, men vad gör det? Vi tänker ju iaf lämna in den:P
Om ungefär 10min börjar vi språk. Inte särskillt kul faktiskt.. Men det funkar. Efter det blir det lunch, läs, matte och slöjd för min del. Men för Matilda, Evelina och Tinas del blir det mest troligt att ta två bussen till stan. Köpa in de sista grejerna innan vi far imorn.
Själv ska jag hem och packa, har inte ens börjat, hyfsat illa i know! Sen ska förresten Anton följa mig hem också. Han kommer nog få hjälpa mig packa den stackarn:)

SEN TAGGAR VI TURKIET!!!!!!!!!!!!


Fast kan bli lite dåligt med uppdatering när vi nu är där borta, men vi ser väl när det dyker upp något inlägg:)

HA DET BRA SÅ LÄNGE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0