Sista inlägget innan resan...

Som titeln antyder så blir det här mitt sista inlägg innan jag, Vickis och Matilda far bort. Vi har försökt hålla det hemligt men nu skriver jag om det. Vi ska till Turkiet med jag och Vickis mammor, vi ska bo på Kleopatra Dreams Beach. Det är ett fyrstjärnigt hotell och vi kommer att ha all inclusive, dvs vi kan typ gå till baren och be om en dricka eller nåt när vi vill. :) Väldigt nice. Vi far på fredag morgon, vid åtta och kommer hem fredag nästa vecka.
Menmen, nu ska jag packa vidare, vi kanske skriver någon gång från därborta men annars blire nog dåligt med uppdatering.
Btw, ska fara till stan med Vickis och Tina imorgon, blir lite sista-minuten shopping. Jag ska leta efter några solbrillor och shorts. Men vet inte om det blir något köp dock... får se. Men hejdå allihopa, ha en bra vecka. Det ska iallafall jag ha! =D

/Evve

 Mamma har beställt lite turkisk valuta (lire) =)


Kommentarer
Postat av: tina

HAHAHAH du och vickis mammor? hur många har hon?=)

2010-05-06 @ 21:50:38
URL: http://tinaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0