Onsdag

NP i kemi avklarat! Hoppas åtminstone på ett G..
Beep-testet avklarat! Räkte till ett G, kul. Men ska gör om det, samtidigt som dom som inte gjorde det idag. Tänker då klara mig upp till MVG. Hehehehehehehhe, det ska gå..

Men nu måste jag skynda mig ut i stallet och fixa ihop alla gallianos grejer, eller det grejer som han kan behöva den kommande veckan då han ska stå hos Angelina, där Olivia ska sköta om honom. Fast innan jag lämnar han där ikväll, så ska vi till ridhuset för det är ju nämligen hoppspec. Taggar det!
Sen ännu senare ikväll blir det att plugga till Historia provet som äger rum imorgon(..) och säkert även packa en hel del:) TJAAO!


GULL POAAAN♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0