bättre så?

Nae, nu får vi tjejor ta och börja skriva igen, folk läser ju så nu får vi faktiskt ta och uppdatera!
Hehe orkar tyvärr inte skriva om alla dagar som jag inte bloggat, eftersom det var snart hela 14 dagar sedan? vilket är riktigt ILLA.. fast jag kan väl säga att jag hunnit vara rättså mycket med kompisarna, med dock har ju även skolan och hästen tagit sin "lilla" tid. Kortfattat sett kan man väl säga att dagarna flutit på som vanligt:)
Menmen orkar inte skriva nått mer just nu, ska gå och se på tv och käka chips nu(så onyttig som jag är..).
Sen måste jag även hinna plugga lite på dressyrprogrammen eftersom jag och lill ponnyn ska och tävla lite dressyr på srk imorrn. TAGGA!! Sen senare på dagen/kvällen tror jag det blir att vara med Anton:)

Nu blev det här ett hyfsat tråkigt inlägg, men har inte fotat på mega länge då jag känt att tiden inte riktigt räckt till. Fast kan väl bjuda på två gamla bilder på jag och galliano sen i januari någon gång.

 
Ska dra nu, PUSS♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

Är det jag som har tagit dom där bilderna?:)

2010-03-27 @ 09:55:27
URL: http://mhaveb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0