a drop in the ocean

Glömde uppdatera igår, men jag kände att jag inte orkade:)
Men jag kan väl berätta lite om gårdagen, jag steg upp vid 11 tiden någon gång, fikade och gick sen ut till stalelt och gjorde bort allt där och for sen ut på en mysig barbacka tur in efter vägen tillsammans med Linnea & Papito och lill hunden Cymro, de var helt okej!
Hann även med att städa lite innan Anton kom hit. Vi gjorde typ ingenting, men det var kul:)

Idag ser planeran ut som följande; göra klart i stallet, rida, filmkväll med tjejorna:)


 Hittade denna bild på surkarten linnea, som jag nu bjuder på!;)
HA EN BRA DAG, för det ska jag ha!♥


Kommentarer
Postat av: Linnea

Antalet läsare ökade och då lägger du ut denna bild. hur tänkte du riktigt? Ville du skrämma alla läsare? :P

2010-03-11 @ 21:23:47
URL: http://lvis.blogg.se/
Postat av: Matilda

Haha

2010-03-11 @ 21:53:36
URL: http://mhaveb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0