Whataya want from me

Dagen har varit rätt så händelselös, den har spenderats med Elin. Vi var ensamma emma till klockan fem ungefär. Anton är i Boliden, pappa var på jobbet, mamma och Lukas var i stan. Först såg vi lite på tv och åt lunch. Sedan for vi ut och cyklade ett tag, efter det solade vi och (i mitt fall) läste. Sedan kom de andra och vi åt middag, sen dess har jag typ läst och nu sitter jag uppenbarligen vid datorn.
Planerna inför imorgon känns väldigt osäkra men förhoppningsvis blir det att fara till Trästocks med några, bl.a. Tina(?) och Vickis(?). Men det är som sagt osäkert, vi har som inte bestämt nåt. Men nu ska jag nog göra nåt av mitt liv. ;) SY! (See ya)


Kommentarer
Postat av: amanda

det är bara höra av dig om du vill hitta på något :)

2010-07-24 @ 12:09:12
URL: http://amandaenkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0