blandad kompott

Steg upp någon gång just efter 11, alltså en sovmorgon. Men inte en alltför rolig sådan, då jag vaknade med ont i magen. Jag tänkt ungefär, KILL MEEEEEEE! Men trots det kravlade jag mig upp ur sängen och försökte få ner en macka i magen fast det kändes som jag skulle kräkas, tog då i stället lite tårta med kändes som om jag skulle kräkas även då. Haha, hur tänkte jag när jag testade tårta när inte mackan gick ner? Jag är gode smart..
Iaf nu har det blivit mycket bättre, så jag ska nog försöka få något i magen. Tror mamma skulle göra lunch strax, blir nog att käka det:P

Idag ser planerna ut som sådan; Anton, Galliano och massa andra trevligheter:)

~

Håller med Evelina, hoppas du inte blir borta alltför länge mrs. Hellström!
Men under tiden, så ska jag och Evelina hålla bloggen vid liv, så fortsätt läs:):)

Hottar upp det här inlägget med två bild, från turkiet med brudsen!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0