If I could be like that

Har inte skrivit på ett par dagar, men har varit upptagen. I torsdags så jobbade vi som vanligt, jag och Vickis målade och städade en bil. Sen på kvällen så for jag på en middag med Elins konfa, det var jättegod mat och rätt så bra underhållning.
I fredags så var det sista arbetsdagen för den här veckan, jag och Vickis målade hela dagen. Sen så for jag hem och duschade + åt. Sedan kom Vickis och hämtade mig på sin moppe och vi for till stan, närmare bestämt ica maxi. När storhandlade vi, godis, chips, dipp och dricka. Sen hade jag några beställningar hemifrån också. Sen åt vi en korv där också innan vi for hem till Vickis. Där såg vi en film, "Raise your voice", har sett den för väldigt längesedan. Men den var jättebra, fast lite sorglig också. Sen så snackade vi ett tag innan jag for hem.
Imorse for vi iväg klockan halv nio, vi skulle på Elins konfirmationsavslutning. Det började tio och slutade typ halv tolv. Sen for vi till våra kusiner och åt. Vi var rätt många, det var både våra kusiner på mammas och pappas sida. Men det var kul, vi gjorde inte så mycket, typ pratade. Jag & Elin gick med vårat kusinbarn till en lekpark och jag tog jättemånga kort på han med hennes nya systemkamera (kommer bilder senare). Sedan for vi hem vid kvart i åtta, och nu är vi hemmea.
Just nu gör jag typ ingenting, men snart ska jag nog se någon film. Menmen, hejdå! =)

http://www.youtube.com/watch?v=ehJaFfQBKec <---- grym låt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0