Amanda bloggar

Alltså usch vilken dålig bloggare jag är.. uppdaterar allt för sällan!
Nu ska jag som MINST slänga in en bild per dag!

Dagarna som har gott har spenderats i stan på trästocks och med min gulliga pojkvän♥
Hehe, det är typ var jag orkar skriva om de dagarna..

Idag har jag ungefär bara hunnit stiga upp och fikat, sen hamnade jag här framför datorn. Men senare idag tänker jag iaf fara ut och rida, eller beror väl på om regnet ger sig. För när jag just ätit och satt mig vid datorn började det nämligen regna.. Behöver jag skriva att jag ogillar vädret?

Förresten kan väl berätta att detta är min sista vecka av sommarlovet(!!). Börjar nämligen jobba igen typ 2 augusti, fast denna gång blir det tre veckor och på ridhuset. Så det blir väl säkert lite roligare än vad det var på gruvan, fast jag fick dock mycket mer i timlön på gruvan än vad jag kommer får på ridhuset..

Men i vilket fall nu tänker jag gå och knarka lite alvedon, har jätte ont i både axel och nacke. 
HEjdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0