Typ trästocks

GODDAG:)

Hann allt utom rida innan det bar iväg mot stan och trästocks igår.
Det var riktigt kul där, shoppade lite kläder(kommer kanske bilder på det sen) och lyssnade på lite (")artister("), som t.ex. Melissa Horn, Hästpojken, Bullet och några fler som jag inte vet namnet/namnen på då man bara tvär kolla in i något tält.

Nu idag är jag hundvakt till våran kära vovve Cymro, yeah.. Vilket resulterar att jag kanske inte kan fara på trästocks, vilket suger!! Men om mamma och pappa typ kommer hem innan 8 så kanske jag och Tina drar dit en stund. Hon peppar typ att köra moppe dit;) På tal om Tina hon kom just brummande hit. Så nu ska jag vara social med henne. Tror jag ska dra med hon på en promenad med Cymro och Galliano. Så byee♥


Dålig bild som Matilda tog igår:*


Kommentarer
Postat av: Matilda

Bilden va ju cool;o

2010-07-24 @ 12:12:35
Postat av: Matilda

(Y) på kvällen iaf, även om du inte gillade bilden:)

2010-07-25 @ 20:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0