regn, regn och ännu mer regn.......

Hittade inte på någonting alls igår efter jag ridit. Men så fort jag ridit klart började det tokregna(!), så det var riktigt härligt att ha det bortgjort, då regnet stod i rätt länge, typ hela kvällen och natten..

Idag ställde jag väckaren på min mobil för första gången, vet egentligen inte hur jag tänkte eftersom jag inte visste hur man stängde av den. Till råga på allt ställde jag den på 08.30!!!!! Smart drag Amanda, SMART DRAG..
Aja, låg då kvar och degade i sängen ett bra tag ändå, till kvart i 10 någon gång. Sen har jag inte gjort särskillt mycket. Men ska strax gå och fika:)

Kan förresten meddela att det regnar ganska ordentligt här och det skulle typ fortsätta resten av dagen, vad jag har hört. Alltså molnen måste vara hämdlystna, fast vi inte gjort något? Snacka om onda moln..
Hur som helst, det är nog ytterst tveksamt att det blir någon ridning idag. Men som tur är har min mamma reserv planer när vädret ser ut som sådant och gissa vad det kan vara? -Jo, städa..KILL MEEEEEEEEEEEE!

BILDBEVIS PÅ DOM ONDA MOLNEN..
Btw, kan nästan lova att det kommer börja åska och blixtra också:(


Nu kallar frukosten. tjiing♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0