Guldstjärna till de som orkar läsa!

Hann inte uppdatera igår, var fullt upp hela dagen. For tidigt tidigt till stan med mamma, för jag skulle kolla på mobiler. Väl påväg dit tyckte jag faktiskt att mina vänner kunde fara till stan också. Så jag ringde Tina och Evelina. Tina hängde med(när jag blinkat tillräckligt med ögonen, hon är svag för min charm;))men Evelina var lite mer svårflörtad, vilket betyder att hon skippade stan.
Iaf jag och Tina hann kolla på den där xperia(X10 mini) telefonen på massvis med affärer. Innan jag bestämde mig för att köpa den på Expert bredvid vintergatan(?). Så nu är jag några tusen fattigare, men vad gör det när man har en ny mobil?:):):):):) sv: noooothing.

När jag kom hem blev det ganska direkt ut till stallet för att fara ut och rida, fick bli barbacka då jag hade fått två hemska skavsår under dagen, som inte tillät sig täckas av mina ridstövlar.. Men det var härligt att bara ta det lugnt faktiskt.

Direkt efter att jag ridit och gjort klart allt i stallet fick jag ett sms av Tina som frågade om jag ville följa med henne och Evelina och bada i strå. Jag kände dock inte för att bada, men tänkte vara social och fara dit ändå,(Sen får jag inte ens bada där eftersom att det är såååååååååååååå farligt där, enligt min pappa, mamma och alla andra i min närhet).
Efter dom badat klart så bestämde vi oss för att hitta på nått annat och då for vi till Tina. Vi gjorde inte särskillt mycket, vi tjockade oss bara typ?.. Men innan jag for hem var jag faktiskt en hel del musik rikare, NIICE:)

Men nu ska jag nog börja dra mig ut mot stallet och rida, så jag kan hitta på någonting mer idag. PUSS


peppadponny.nununu eller kanske .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0