hästinlägg.

Tjenixen!
Idag har jag inte gjort någonting, och det kommer säkert fortsätta så resten av dagen. Eller jag har typ hunnit beställa lite häst grejer från hööks, kan lägga upp bilder på de i slutet av inlägget eller typ nu, då jag alldeles strax ska ut till stallet för att Stig har kommit hit och för att sko min och Linneas häst nu. Fast han håller på sko Linneas häst nu först.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer nu, men min kusin Emma är här och vi leker och tjollrar på mest hela dagarna. Fast nu när min häst ska få nya fina "fötter" så kanske det blir att även fara ut och rida. NIIICE:)

Nu till lite bilder på grejerna som jag beställt.

 
Ridstövlar, 1299:-
Tycker inte att det var särskillt nice med glitter grejen, men tycker dom i helhet verkade rätt fina!


Ridbyxor, 649:-


Lädergrimma, 129:-
Tvivlar dock på att grimman lär vara av någon bättre kvalla då den var så pass billig. Men den får duga för tillfället, sen är det ju rättså kul att köpa nya saker framför allt när det gäller häst saker och ekonomin håller väl lite bättre ifall man köper det dyraset grejerna..:)

Men men nu ska jag skynda mig ut till stallet! PUSS


Kommentarer
Postat av: amanda

hahah, jag var ju å festa med dina föräldrar igår ;)

2010-07-18 @ 18:20:37
URL: http://amandaenkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0