You're my joy

Tjenare!
Gårdagen spenderades först på vitbergs, där jag träffade Tina och Vickis. Då bestämde vi att vi skulle tälta på kvällen. Sen for jag och Elin på stan och kollade på kläder och åt middag. Sen så for vi på bion och hämtade ut biljetterna samtidigt som Emma och Lovisa. Sen så chillade vi, gick på ica och köpte popcorn innan filmen började. Och den var verkligen jättebra, det känns som om allt i boken var med och man blev inte besviken. När jag kom hem så packade jag och for till Storkågeträsk. Efter ett tag (40 minuter) så kom de andra. Då tog vi lite kort, satte upp tältet och sen pratade vi osv. Vi somnade typ halv fem och vaknade nio. Jag förstår inte hur vi kunde vakna så tidigt... Sen så spelade vi spel innan vi for hem. Vi hade pratat om att cykla runt storkågeträsk-svedjan-sandfors och det gjorde vi vid sex-sju. Kom hem vid halv åtta ungefär. Då var mina ben som gelé, men det kändes ändå bra. Imorgon ska vi nog till vitbergs alla tre, vi ska ta någon buss. Sedan ska jag nog chilla på kvällen om inget dyker upp.
Men det var nog allt, hejdå! =)

Datorn laggar, annars hade jag lagt upp bilder men de kommer nog senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0