This is my wish

Kvällen blev bra, middagen var god. Men datorn laggade ett tag, och jag höll på att hetta sönder. Men annars finfint. Jag kom just hem från en joggingrunda runt Högdal(3,5 km). Vet inte varför men jag gillar att vara ute när det är sent, för då är ingen annan ute. Men jag såg 6 st katter och 3 bilar. Men ingen annan som var ute och promenerade, skumt?(...not)
Nu ska jag nog bara läsa lite och sen sova, man blir faktiskt lite trött av att vara ute. Skriver nog imorgon, för som ni säkert har märkt så har ju jag inget liv. Sorgligt men sant, bye! ;D

 <3

Kommentarer
Postat av: TinaAndersson

hitta på nått typ idag?:D

2010-07-23 @ 02:02:19
URL: http://tinaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0