ORKAR INTE

Hej, har inte uppdaterat på ett tag då man inte känt peppen då vädret varit fiiiint:D:D:D Men som tur är har man sina trogna och duktiga bloggkollegor, som berättat och skrivit en hel del ändå.

Planerna idag, var att dra mot stan med Evelina och Tina för att bada på vitbergs. Sen skulle vi alla åka med Tinas mamma hem och istället för att be om hämtning hade jag då tänkt ta mig en liten promenad hem, från gruvan ungefär. Efter det hade jag tänk ut och rida för att sedan vara med lill kusinen Emma, som skulle komma hit från Ljusdal idag.

Som det verkar bli idag, vara hemma mest hela dagen, någon gång under dagen rida och städa kaninburen. Sen funderar jag på att ta och gå på en promenad ändå, med Cymro kanske? Vet inte. Lill kusinen kommer inte hit idag, eftersom dom fick nått förhinder(heter det så?;s), så dom kommer nog lite senare i veckan.

Hur som helst, nu ska jag gå och få i mig lite frukost! puss♥

Kommentarer
Postat av: loisa

sv: inte alls:(

2010-07-14 @ 11:33:05
URL: http://ponnyryttares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0