My life gets kind of boring

Har just kommit hem från stan, har sett "Trollkarlens lärling", det var premiär idag. Den var jättebra, har skrivit en ordentlig recension här. Men innan det så gick jag, Elin, Anton och Lovisa på stan, shoppade lite och åt. Jag köpte en liten och en stor hårklämma. Sen träffade vi lite "kändisar" på bion. T.ex. Alexandra och Johanna, så vi pratade lite med de. De skulle se samma film som oss. Imorgon vet jag inte vad som väntar, ska kanske fara till Piteå med Tina. Sen på fredag blir det som sagt pdol. Men det blir nog bra. Det var en jättebra låt som spelades inte mindre än tre gånger, det var denna.

 Den är så fantastiskt bra, jag älskar den verkligen! Och budskapet är true ;)

Kommentarer
Postat av: amanda

sv; jag hänger inte med liksom om vad som händer ;)

2010-07-28 @ 22:38:31
URL: http://amandaenkvist.blogg.se/
Postat av: TinaAndersson

grym låt=)

2010-07-28 @ 23:05:23
URL: http://tinaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0