MAATIILDAA

YEAH är nu klar med städningen:D ,behövde dock bara ta badrummet, men det är egentligen inte så bara, det tog nämligen över 3h för mig att få fint där inne.. Kommer aldrig göra badrummet igen!

Ikväll blir det kanske trästocks med bästaste Matilda♥, fast det är bara ifall hon stannar i stan eller få sig dit på egen hand för vi skulle typ fara kring 5 hemifrån och Matilda trodde dom skulle vara hemma kring 6.. Men vi får väl se hur det blir. Skulle iaf varit kul:) Men om det inte blir trästocks idag blir det väl någon annan dag och då kanske jag och Matilda hittar på någonting annat kuligt.

I vilket fall så hade jag tänkt hinna med att rida, mocka, käka och duscha innan vi far. Vilket säkert inte kommer lyckas men något måste jag väl hinna iaf:P


Kommentarer
Postat av: Evve

Turklandet :)<3

2010-07-22 @ 19:58:03
URL: http://mhaveb.blogg.se/
Postat av: Matilda

Memories for life!<3

2010-07-23 @ 12:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0