Don't wait in line

Dagen har liksom bara flutit på. Vaknade tidigt imorse av att mobilen ringde. Det var Vickis som undrade om jag ville hänga med hon och Tina till stan men det orkade jag inte, har ju haft en dag ensam hemma så. Men nån annan gång. Sedan steg jag upp och då hade de andra redan farit. Jag åt frukost och sen dess har jag diskat lite, hängt tvätt, ätit frukost+lunch+middag och sett på film, läst litegrann och nu ska jag duscha.
Fortfarande ensam hemma men de är nog strax här, njuter av de sista minuterna... Menmen, senare kanske det blir att fara och bada. Det blir iallafall jag och tina, kanske Vickis också. Jag vet inte riktigt, det är som inte bestämt nåt. :)

 <---- Jag idag. ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0