Don't bend, don't break

Steg upp vid tio imorse och åt frukost. Sedan for jag till stan med mamma, pappa och Elin. Vi for och kollade på tapeter, nu har jag bestämt vilken jag ska ha, ska ha fondvägg. Det blev en svart med några gråa mönster. Jag tror att de skulle vara beställda till affären i stan om tre dagar. Sedan blir det att tapetsera, lovely. Sedan for vi till ica på vägen hem och jag köpte godis, hihi. Ikväll kommer Frohms på middag, vi ska äta grillat tror jag. Jag kommer nog inte att vara så speciellt social dock, är rätt så trött.
Alltså spelen på mobilen är jätteroliga, det är typ det enda jag gör på min mobil just nu. Och smsar såklart. Nu blir det nog att läsa lite eller sitta vid datorn lite till. Har inte bestämt mig än. Adios! =) 
Nicht jag either mon amigo(remember?) ;)

Såg Natt på muséet 2 för ett tag sen och det här är en av många roliga saker i den filmen :)


Kommentarer
Postat av: amanda

I remember:):):):):):):):)

2010-07-22 @ 16:04:19
URL: http://mhaveb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0