Charmis

Gårdagen blev inte som planerat, steg upp typ tolv eftersom när jag vaknade någon gång innan åtta så regnade det så jag tänkte det är lika bra at somna om igen och det gjorde jag. Men sen när jag vaknade vid tolv så var det fint väder så då skyndade jag mig ut för att mocka och göra bort det så jag sen kunde fara ut och rida, men det dröjde länge innan jag fick mig iväg, klockan var väl kanske kvart i tre. Så det fick bli en kort vända eftersom vi skulle fara hemifrån kvart i fyra. Kortfattat det gick bra och han skötte sig fint, antar han inte orkade hitta på nått pga värmen.

Charmis skötte sig exemplariskt, ingen galopp eller annat rackartyg. Hon travade runt, och slutade som etta. Duktig häst!!
Det resulterade även i att det blir att dra till Lycksele på fredag och se om hon sköter sig lika bra då.

Men nu måste jag gå och hjälpa mamma med något, hon är förbannad..
Skriver mer sen! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0