åttondeisjundetvåtusentio?

Allså nu måste jag börja ta vara på mitt somamrlov?
Jag sover på tok för länge på dagarna, sen gör jag ingenting ungefär typ öh helatiden..

Så med början av imorgon ska jag stiga upp senast klockan 10.00 INGA undantag!
Sen ska jag börja om att träna och minska godisintaget. Träna= springa, styrketräna(på något vis) och självklart ut och rida.

~

Jasi nu ska jag ta och göra det jag planerat hinna innan dagens slut.

  • Rida dressyr på lägdan.
  • Springa till storfallet & tillbaks.
  • Städa mitt rum.

Sen tillkommer det säkert en hel del till. Men kommer mer uppdatering senare idag! Bye


Kommentarer
Postat av: Linnea

liar!

2010-07-09 @ 15:43:59
URL: http://lvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0