känner mig lite grann som trötter

Igår blev det en sen kväll, eller jag kom i säng vid 2 tiden, men skulle dock upp igen kring 8 och fara till bagarstugan för att baka, så man var väl typ lagomt peppad..buhu.
Men hur som helst idag blir det att dra till burträsk igen, jag taggar till tusen!:):):):):) Fast idag får även lill hästen följa, vilket ska bli skojjigt då Jennifer har sin häst där och Ida ska ta med sin idag. Blir nog superduper!

Men nu ska jag gå och packa lite små tjafs som också ska med idag.
Sen blir det troligtvis lika dålig uppdatering igen de närmsta 5 dagarna, så ni vet.
Om nu någon bryr sig:P TJING♥

Ännu en sådan bild, alltså utan någon som helst koppling till inlägget.

Lycklig syster tillsammans(bredvid) med Magnus Weideskog?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0