jag gillar skolan

Nu var första veckan avklarat och jag längtar redan tillbaks till skolan.. Hur illa är inte det?
Fast jag tror först och främst att det har att göra med allt trevligt folk och allt kul vi har efter skolan:) Men sen är ju inte själva utbildningen och skolans sätt att jobba fy skam, utan helt okej faktiskt. Fast å andra sidan så har vi ju knappt jobbat någonting.

Ikväll blir det iaf att fara till Evelina tillsammans med Tina. Tror det blir film och mycket annat kul trots omständigheterna:)

Öhm, nu orkar jag inte skriva mer då jag saknar blogglust, fantasi osv.
Skriver kanske mer ikväll, annars imorrn! PUSS

Nu till en bild som har absolut ingenting med inlägget att göra. Lill ponnin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0