Burträsk here I come

Nu har jag haft blogguppehåll i en vecka kanske? ILLA, då det troligtvis kommer fortsätta(tror inte dom har så man får internet på rummet, men kanske kan låna en skoldator någon gång och skriva ett lite ovärt inlägg) efter att jag flyttat till burträsk vilket förövrigt blir ikväll. Inkvartering klockan 18.00. Så det är väl dax att peppa och hoppas man finner massvis med trevliga människor där:)
Annars har jag väl inte så mycket att skriva om, men det gör ändå inte så mycket då jag har en hel del grejer att packa ihop innan jag drar mig mot burträsk. Jag packade massa grejer igår som t.ex; kläder, kudde, täcke, filtar osv. och trodde typ att jag packat allt som skulle kunna behövas iaf till veckan:S
Men igår kväll kom jag då framtill att jag opackat bl.a; hygienartiklar, badartiklar, gympakläder, ridkläder, smink, smycken och massa annat tjafs.. Och nu ska jag gå och packa det(medans jag kommer ihåg allt). För sen ska jag till stan och inhandla det sista innan jag drar mot burträsk:)

Shit så rörigt inlägg. Fattar ni allt/nått? Får ni plus i kanten!

Hoppas alla andra också peppar tills ikväll/måndag, då skolorna drar igång. PPUSS

En favorit i repris. arkivbild

LABAN SÖTNOS:*:*^

Kommentarer
Postat av: amanda

plus i kanten ;D

2010-08-22 @ 22:15:56
URL: http://amandaenkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0