yäyä

DETTA INLÄGG SKULLE PUBLICERATS IGÅR, VID HALV ELVA.

Kom alldeles nyss hem från Tina, vägen var ännu sämre idag än sist när jag körde hem från Evelina i lördags. Men sen när vi körde hem idag var den ännu sämre än sämst, det hade hunnit regna medans vi såg filmen. Vi körde typ 15km/h och höll ändå på att köra omkull..Inte kul!
Filmen vi såg kan ju ingen missat vad den heter men den heter iaf Tristan & Isolde. Den var riktigt sorglig! Fast trots det var den verkligen jättebra(!!), men jag måste säga att för dom som har lätt för sig att gråta inte bör se den med mascara på!
Slutet var sorgligt, men mest sorgligt av allt var nog när dom inte kunde leva tillsammans pga att Tristan vunnit Isolde till hans kung, och då blev dom tvungna att hålla sin kärlek till varandra tillbaks, då kungen och Isolde gifte sig. Om jag nu fattat rätt. Ni läsare kan ju få till lägga lite med en liten kommentar om filmen! För vi har nämligen en uppgift om den här filmen, att skriva ett kärleksbrev från Tristan eller Isoldes karaktär. Vi tjejer ska låtsars vara Tristan och killarna i klassen Isolde.

Nu ska jag sova! Godnatt♥


Kommentarer
Postat av: tina

HAHA jag tyckte inte den var sorglig;)

2010-04-27 @ 17:03:17
URL: http://tinaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0