helgen :)

hejsan, ska bara kort redogöra för de tre senaste dagarna :) har inte orkat uppdatera nåt hittills :) 
i fredags så var jag på laserdome, som sagt, och det var rätt kul ;) jag blev bland de fyra bästa i slutet :P sen for vi hem och jag minns inte vad som hände på kvällen, jag såg nån skräckfilm tror jag :S haha xD
på lördag så for våran familj och massa andra familjer + matilda och oskar till bolidens badhus och badade. vi hade hyrt stället så vi var ensamma där = nice ;) sen for vi till siretorp och åt middag med samma folk förutom att matilda for hem, hon skulle städa ;) senare så for jag till vickis och vi fikade lite. :) sen kom matilda och vi fixade hår och smink typ. sen tog vi lite kort men ja, vickis ville inte bli fotad ;) sen for matilda hem och jag och vickis såg "She's the man", sen började vi se "27 dresses", men vi orkade inte se hela ;) sen somnade vi, jag tror att klockan var ungefär halv tre :D
imorse vaknade jag först klockan sex, sen klockan åtta och sist kvart i tio ;) då fick jag ett sms av anton där det stod: mamma är på väg! så då hoppade jag ur sängen och klädde på mig i racerfart ;) vickis var redan vaken så vi gick ner och åt frukost. :) men då kom mamma och hetsade mig så jag gick ut och åt mackan i bilen :) men just innan jag var framme vid bilen halkade jag omkull och mina byxor fick typ smuts över hela de :S menmen, måste ha sett ganska roligt ut ;D
sen så for hela familjen till klutmark där min kusin hade sitt kalas, ett slalom-kalas ;) det var typ kul,  jag åkte inte men det var jättefint väder :) jag solade och åt hamburgare, i fem timmar... jag borde åtminstone bli lite brun men icke! ;)
menmen, nu ska jag göra nåt annat, har just sett en film, "Saved", och den var jättebra. handlar om en kristen tjej som går i en kristen skola, har kristna vänner och en perfekt kristen pojkvän ;) men en dag får hon reda på att hennes pojkvän är gay och hon är gravid... men den är jättebra och rolig :)
hejdå! :)

/evelina

 hehe :) huvudpersonen är tjejen som är tvåa från vänster =D

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s . b l o g g . s e

SV: Tack så mycket! :)

2010-04-04 @ 23:21:08
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Elin (:

hui, såg också saved,

tyckte den va ganska konstig i början, men den blev helt klart mycket bättre sen ! :D

2010-04-04 @ 23:33:31
URL: http://eelinakerblom.blogg.se/
Postat av: Chrissie

Jag tycker att den filmen är riktigt underhållande och rolig ^^

2010-04-05 @ 10:47:02
URL: http://jinxedchrissie.blogspot.com
Postat av: Evve

Jo, den var lite konstig ;) men bra! =D

2010-04-06 @ 16:16:13
URL: http://eviliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0