tisdag

Nu är det tisdag och skolan är över för dagen, känns ändå hyfsat okej!
Dagen har varit lite tråkig, då vi haft hål i nästan 3 h och vi gjorde typ nästan ingenting. Eller jag och Tina lärde(försökte iaf..) Evelina ett och annat inom ämnet, sexualkunskap ;D HAHAHAHAH
Fast idag har vi förresten fått våra klasströjor, dom är jätte mysiga:) Massa ++++ på dom. 
Men nu ska jag skriva lite på min fördjupning om tsunamis, som ska vara klar någon gång snart, eller typ rättare sagt den 18 maj. Men ska ju bort ännu mer snart bort och då blir det ju genast mycket sämre med tid. Så det är kanske dax att börja i tid med den här uppgiften. Vilket dock inte händer ofta att jag gör..

Sen kring 6 tiden idag så bär det iväg ut och rida, Matilda ska följa med och springa. Det blir nog nice:)
Fast nu ska jag plugggaaaaaaaaaaaaa.

Eller innan jag börjar med det, så tänker jag lägga in en bild på världens bästa Anton.
Som idag har stått ut med mig i en hel månad!


27/3 2010.
JAG ÄLSKAR DIG♥


Kommentarer
Postat av: Alexander Andersson

GRATTIS :D

2010-04-27 @ 21:32:53
URL: http://aalexanderandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0