update

Nu blir är det väl kanske dax för en mini uppdatering.

Lördags
Var jag med Anton tills någon gång efter lunch, då han for hem. Sen tog jag det bara lugnt tills klockan var någon gång efter 6 då jag gick ut och fixade lite i stallet, och sen försökte få igång moppen då jag och Matilda skulle iväg till Evelina. Men stötte dock på lite problem då, som ni kanske läst i något av Matildas senare inlägg, men iaf så hittade jag först inte mina jäkla moppe nycklar, både "vanliga" nyckeln och reserv nyckeln var bort, helt gone.. Sen när mamma letade 30min senare hittade hon båda direkt, borde sånt få hända? Hur som helst när nycklarna hamnat på sin plats(i min hand) så startar inte moppen med el-start grejen och smart som jag är minns jag inte hur man starta den ifall den inte starta med den, PINSAMT... Sen när jag kommer in och är mega stressad för att vi redan då är efter vårat lilla tidsschema, så dumförklarar min syster mig för att jag inte visste hur man skulle få igång den när den där elgrejen inte funka(..). Men hon var iaf lite snäll då jag var stressad så hon gick då och fixade igång den, så då syndade jag mig in i duschen och fixa lite sen for vi dit. Det var riktigt kul, eller efter jag släppt all ilska för moppe problemen. Vi tog massa bilder, bjuder på några av dom i slutet av inlägget. Sen på kvällen kring 1 tiden for vi hemåt, tog dok mega lång tiden då vägen var sämst och det var svart ute, greeeat(Y)

Söndags
Hände ungefär ingenting, steg upp efter 12 tiden om jag inte minns helt fel. Tog det även lugnt då, fast då någon gång framtill klockan var ungefär vid halv 3 då jag kom på att jag var tvungen att anmäla mig för 1 maj tävlingen. Sen bar det iväg mot ridhuset. Jag tog med mig min egen häst men på ridlektionen tog jag ridskolehäst då det var så att vi skulle rida inne och jag kände verkligen inte för att rida inomhus med han, så red då efter lektionen han utomhus. Han skötte sig finfint:)
 
Sen på kvällen gjorde jag ingenting tills jag var tvungen att sätta mig med min svenska läxa.

Måndags(idag)
Blev det tidig morgon och skolan, JIPPI.. Nae, men dagen idag var rätt chill. Inga sådär jätte jobbiga lektioner:) Sen på svenskan idag så fick vi i uppgift att skriva ett brev om någon film vid namn Tristan & Isolde, som redan Evelina nämnt i hennes senaste inlägg, så jag och Matilda far väl på en stund mot norrbäck.

Nu blir det lite bilder sen i lördags!

 
 
  
  


VÄRLDENS TUFFASTE TJEJER!

Ska fara nu, ha en trevlig kväll allihopa, för det tänker jag ha! PUSS


Kommentarer
Postat av: Tobbe

HejHej. :) Allt bra? :)

Vad händer idag? :)

2010-04-27 @ 03:53:01
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0