onsdag=avklarad

Nu är både kemiprovet och styrketestet bortgjort.
Resultatet på kemin var väl säkert inte super men får jag inte G då jäklar stryper jag läraren! Kan väl säga att läraren som vi har i kemi nu suger, hon kan seriöst mindre än oss elever. Ska det verkligen vara så?
Sen kan jag väl inte påstå att styrketestet gick så super det heller. Men jag försämrade mig bara i en grej av tre möjliga så det är väl rätt okej, det var till och med min rygg som ställde till det.. Men funderar dock på att göra om det när dom som inte gjorde det idag ska göra det. Fast vi får se hur det blir angående det.

Efter skolan idag så var jag rätt trött, så när jag kom hem hamnade jag då i soffan med en bra bok(?) sen kom mamma hem och vi åt, sen gjorde vi bort stallet och for efter det till ridhuset, hoppspecialen:) Jag fick inte ha med min egen häst idag heller.. Fast idag fick jag varken Virre eller Mickey som jag brukar då inte Galliano följer med, utan jag fick rida en liten ponny vid namn Dolittle, som var jättefin:)

Sen nu hamnade jag som vanligt framför datorn, vilket egentligen inte är okej!
Men ska nu istället gå och duscha. GODKVÄLL♥


Börjat längta efter det grön gröna gräset nu..
Men det är typ ändå SOOOOON SUMMER 2O1O, Vilket vi gillar:D:D

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vi gillar sommar!!=D

2010-04-22 @ 21:47:04
URL: http://mhaveb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0