Laserdome...

hejsan, lovade ju igår att jag skulle skriva ett inlägg idag så ;) idag har det varit en väldigt lugn dag, hade ont i magen imorse och for inte på skolan. men det gjorde inte elin, albin, tina, alfred och hannes m.m. heller. och varför inte? jo, bussen kom aldrig och när den väl kom så hade typ de flesta redan farit hem igen... så det var ju som klantigt!
menmen, nu sitter jag och ser på "The Island", en halvbra men väldigt konstig film som jag har sett förut. jag ser den bara medans jag väntar på att CSI ska börja så ;)
imorgon blir det att spela laserdome!! =D=D längtar... jag har bara spelat det en gång förut och det var i sexan på klassresan i göteborg ;) så det är ett tag sedan. det kommer nog att vara min familj och två andra familjer, typ :) vi ska ha hela banan för oss själva, men den är ju inte så stor :) men det blir nog väldigt roligt förhoppningsfullt. ;D
nu orkar jag inte skriva om nåt mer, främst för att jag inte kommer på nåt. men jag ska även uppdatera andra bloggar ;) hejdå!

/evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0